۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

تارتار:

تعطیلات لیگ به ضرر تیم ها است/ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود

تعطیلات لیگ به ضرر تیم ها است/ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود

کرج- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تعطیلات لیگ را به ضرر تیم ها دانست و گفت: هر دو تيم سایپا و گسترش فولاد در بازی فردا سعي خواهند کرد جايگاه خود را در جدول رده بندي تثبيت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا قرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی را به همه مسئولان و هواداران خوب تبریزی این تیم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: بازی فردا مقابل سایپا بسيار مهم است و هر دو تيم دنبال سه امتياز این بازی هستند و سعي دارند جايگاه خود را در جدول رده بندي تثبيت کنند ولي در مقابل ما نيز تمرينات قابل قبولي را سپري کرده ايم و اگر بازيکنان در حد و اندازه هاي خود ظاهر شوند حتما با امتياز ميدان را ترک خواهيم کرد.

تارتار ادامه داد: در اين 6 مسابقه اي که گسترش فولاد را همراهي مي کنم امتيازات قابل قبولي را کسب کرده ايم و اطمينان داشته باشيد که با اين روند حتما در هفته هاي بعدي نتايج دلخواه را خواهيم گرفت.

سرمربی گسترس فولاد در خصوص سایپا گفت: در این فصل سایپای البرز نتایج خوبی کسب کرده این تیم بازیکنان جوانی دارد و در سال های آینده می توانند نتایج بهتری کسب کند.

تارتار در خصوص تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات به ضرر تیم ها است ولی باید به سازمان لیگ احترام گذاشت.

سرمربی گسترش فولاد در پایان در خصوص تیم قهرمان لیگ برتر گفت: دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود ولی فولاد خوزستان، استقلال و سپاهان بیشتر از نفت و پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

کد خبر 2236503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha